woensdag 12 juni 2013

12 juni 2013: Special Report !

Effe een flashbericht:

Onze sympathieke dame van gisteren is niet één kwartier, maar drie kwartier vroeger begonnen voor mij!

Ik stond nog onder de douche toen zij al om 06:45 aan onze deur stond te kloppen. Heeft zij onze 'date' iets te ernstig genomen??

In dat geval zal ze teleurgesteld zijn dat Annette opendeed.

In ieder geval heeft ze een doos bij zich en wat daar in zit zien jullie hieronder:





Oh ja, voor de curieuzeneuzen: Annette heeft mij niet onder de douche uitgehaald om haar te bedanken (dat heeft ze zelf gedaan) :)

4 opmerkingen:

  1. Hi alle in amerika .
    Schitterende fotos ziet er strak uit vooral emerald lake en de Rockys.
    Groeten vanuit nederland ik verheug me op verdere verslagen en fotos . Groet Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft de sympathieke dame je zelf uit de douche gehaald of hoe zeg je me dat daar? :P hihi. Inhoud van de doos ziet er lekker uit!
    Hele mooie foto's! Geniet nog ontzettend hard van jullie reis!

    Groetjes en tot skype. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zou je het inderdaad ook kunnen interpreteren, maar maak je maar geen zorgen: mama heeft zich breed gemaakt zodat ze niet binnen kon :)
      En het was inderdaad lekker.

      Verwijderen
  3. Dadelijk heeft rudi nog gelijk en blijf je inderdaad daar als je daar zo een sympathiek vrouwtje tegen komt hihi.

    We hebben hele drukke dagen gehad dus ben nu alles aan het bijlezen, vandaar de late reactie.

    P.s de foto's moet ik nog allemaal bekijken maar als ik de reacties lees en jouw verhaal ben ik heel benieuwd dus ga snel verder kijken ;-)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen